Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Outfit: Spring's in!

Ook al is het koud buiten, ik heb nu echt zin in de lente, dus gisteren wilde ik kleur dragen no matter what. Mijn nieuwe spijkerblouse hing al klaar en ik besloot hem te combineren met nog wat spring proof items. Het is een fris en kleurrijk geheel geworden waarmee ik vol goede moed de kou tegemoet trad.

Mijn outfit:

- Roze spijkerblouse: H&M
- Koraalkleurig t-shirt: H&M
- Witte broek: H&M
- Laarsjes: Texto (België, al in 2011 gekocht, zie hier)
 
De roze spijkerblouse heb ik net nieuw en ik vind hem zo leuk voor de lente. Hij kostte €24,95 trouwens en ik kocht hem bij H&M Divided (samen met een ander blousje dat ik heb teruggebracht). Spijkerblouses zijn sowieso weer helemaal hip, maar die in het jeansblauw doen met teveel denken aan toen ik 13 was, wat voor mij een eeuwigheid geleden is, haha. Toen, back in the 90's, waren spijker- en geruite blouses, die je ook nog steeds veel ziet, ook al een keer helemaal hip. Ja hoe ouder je wordt, hoe meer mode je steeds ziet terugkomen. Best een trieste vaststelling ergens... 

Ik kon gelijk mijn nieuwe accessoires van H&M erbij dragen. Ja, ik had eigenlijk wel even mijn nagels een knallend koraalkleurtje kunnen geven, maar ik ben mijn arme, broze nageltjes even aan het laten bekomen van al het glitternagellak geweld van de laatste tijd.

Zowel de armband als de oorbellen komen dus van de H&M.

Het is een alledaagse casual outfit, maar ik vond het gewoon leuk om weer eens een outfit van mezelf te laten zien waarmee jij hopelijk ook je wintergevoel een beetje kwijtraakt. Draag jij al lentekleuren en -kleding ook al is het nog koud of wacht je daarvoor echt tot de zon zich laat zien?

Post a Comment

0 Comments